niedziela, 13 kwietnia 2014

Niedziele pełne inspiracji: hair cut.

Po tytule możecie pomyśleć: a co to za inspiracja? Spieszę wyjaśnić. Od jakiegoś czasu przeglądam stronę beforeidie.thumbrl.com i zainspirowałam się tym zdjęciem:


beforeidie.thumbrl.com

Od razu poszukałam w Internecie informacji na temat przekazywania włosów dla osób chorych na raka. Okazało się że fundacja Rak'n'roll chętnie przyjmuje włosy, z których później robi peruki dla kobiet po chemioterapii. Kobiety te dostają peruki za darmo. Fundacja współpracuje z wieloma salonami w całej Polsce, na stronie jest także instrukcja jak samodzielnie ściąć włosy i wysłać na wskazany adres.
Świetna inicjatywa! Postanowiłam, że po ślubie zetnę moje włosy. Teraz sięgają do pasa, a planuję ściąć do ramion. Mam nadzieję, że ten drobny gest wywoła uśmiech na twarzy chociaż jednej chorej kobiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!